Generelle oplysninger


Juridisk navn: Freshhair.dk
c/o: MALIKA LINDEMARK POULSEN 

Virksomhedsform: Enkeltmandsvirksomhed
CVR-nr: 20793686

Adresse: Oddervej 56
Postnr./By  8270 Højbjerg
E-mailadresse   kundeservice@freshhair.dk
Telefon: 27 85 22 22 (Kan ringes til i yderst vigtige tilfælde)
Etableringsår: 2017 (Frisøren bag Freshhair.dk blev etableret i 1998) 

 

Ingen Abonnement

Hos Freshhair er der ingen abonnement eller skjulte gebyr!

Priser

Alle de viste priser på Freshair.dk vises inkl. moms. De indeholder ikke kreditkort og/eller andre afgifter og gebyrer eller fragt. 
Disse vil dog altid blive oplyst i sit fulde, inden afslutningen af købet.


Levering

Vi forsøger altid at sende din ordre hurtigst muligt og du kan derfor regne med at have varen i hænde i løbet af 1-4 hverdage efter ordremodtagelse, alt efter hvilket fragt firma du vælger. 
Alle varer sendes med Postnord eller GLS så hvis du ikke er hjemme når din bestilling bliver leveret, kan denne afhentes på dit lokale posthus efterfølgende(Kommer an på valg af fragtfirma).
Ved alle ordrer tillægges en fragt ud fra de gældende fragtberegninger på vores hjemmeside.
Fri fragt gælder kun GLS til pakkeshop(Gælder dog ikke Black Friday & Cyber Monday)

Du kan vælge mellem 5 forsendelses muligheder:
1. Pakkepost UDEN omdeling (Postnord). 
Du vil her modtage et track and trace nr. hvor du har mulighed for at følge din pakke fra os og til dig. 
Din pakke er samtidig også forsikret efter Postnords gældende regler om mistede pakker. 
Her skal du huske at anføre dit mobilnr, da du vil modtage en sms fra Postnord, om hvornår du kan afhente din pakke op dit posthus.

2. Pakkepost MED omdeling (Postnord). 
Du vil her modtage et track and trace nr. hvor du har mulighed for at følge din pakke fra os og til dig. 
Din pakke er samtidig også forsikret efter Postnords gældende regler om mistede pakker. 
Er du ikke hjemme ved leveringen, har du mulighed for at afhente din pakke dagen efter på dit posthus.


3. Pakkepost til pakkeshop (GLS)
Du vil her modtage et track and trace nr. hvor du har mulighed for at følge din pakke fra os og til dig. 
GLS tilbyder mere end 1.300 udleveringssteder i Danmark, hvor du kan hente pakken.

En forsendelse med GLS er forsikret op til 4.500 kr. af kostprisen.
Pakker der sendes med GLS indland har en leveringstid på 1-3 hverdage.
Fri fragt ved køb over 599 kr.


4. Pakkepost MED omdeling til privat (GLS)
Du vil her modtage et track and trace nr. hvor du har mulighed for at følge din pakke fra os og hjem til dig. 

En forsendelse med GLS er forsikret op til 4.500 kr. af kostprisen.
Pakker der sendes med GLS indland har en leveringstid på 1-4 hverdage.


5. Pakkepost MED omdeling til erhverv (GLS)
Du vil her modtage et track and trace nr. hvor du har mulighed for at følge din pakke fra os og til dig. 

I dag vælger mange at få leveret pakker til sin arbejdsplads og GLS omdeling til erhverv giver mulighed for dette.

En forsendelse med GLS er forsikret op til 4.500 kr. af kostprisen.
Pakker der sendes med GLS indland har en leveringstid på 1-4 hverdage.
Firmanavn skal være udfyldt for at benytte erhvervslevering

Freshhair.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos det valgte fragtfirma. 
I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Freshhair.dk naturligvis en ny leverance uden beregning. 
Oplyste leveringstidspunkt er vejledende og kan således fraviges.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Postnords målsætning om dag-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage.
Alle varer leveres kun så længe lager haves, og der tages forbehold for restordre samt udgåede varer.
Der tages altid forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.


Faktura

Hvis du ønsker at få tilsendt et eksemplar af fakturaen pr. e-mail, er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail: kundeservice@freshhair.dk


Fuld returret

Freshhair.dk yder 14 dages fuld fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. 
Fortryder du købet har du 14 dage efter den dag, du modtog dine varer til at returnere varen. 
Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. 
Varer der returneres må ikke være brugte eller beskadigede, og skal returneres i original emballage. 
Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. 
Du bedes vedlægge information om dit navn, ordrenummer, og at du ønsker pengene tilbage, gerne skrevet på en kopi af faktura. 
Yderligere bedes du oplyse dit registreringsnummer og kontonummer(Denne information fjernes af Freshhair.dk, når det aftale beløb er overført). Så vil beløbet blive tilbageført dertil hurtigst muligt.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@freshhair.dk I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Ombytning

Enhver vare kan byttes indenfor 14 dage. Du skal selv betale fragten for varer der returneres. 
Freshhair.dk sender din ombyttede vare fragtfrit. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde som den er modtaget. 
Varer der returneres må ikke være brugte eller beskadigede, og skal returneres i original emballage. 
Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer samt hvilken vare du ønsker i stedet. 
Varer kan kun ombyttes til varer til samme eller lavere pris (så får du restbeløbet udbetalt). Ønskes en vare til en højere pris, bedes du afgive en ny ordre.

Forkert adresse eller ej afhentet pakke

Skriver du en forkert adresse eller undlader oplysninger der gør at det valgte fragtfirma ikke kan levere din pakke, eller at du ikke afhenter den på dit posthus inden for den angivne tid, så den bliver sendt retur til os, vil du komme til at hæfte for et ekspeditions- /fragtgebyr på kr. 50,- hvis vi skal sende varen til dig igen.
Det er din pligt som kunde at tjekke og sikre dig at du har indtastet de korrekte oplysninger, så det valgte fragtfirma har mulighed for at aflevere din pakke.

Reklamation

Freshhair.dk yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende mangler der konstateres ved varens normale anvendelse.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Freshhair.dk indenfor rimelig tid efter at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget.

I forbindelse med reklamationssager afholder Freshhair.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer og hvad der er galt med varen. 
Varer der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny leverance indenfor 7 dage fra modtagelsen. 
Haves erstatningsvare ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage.

Den defekte vare sendes til:
Freshhair.dk
c/o Frisør Lindemark
Oddervej 56
8270 Højbjerg


Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettes til kundeservice@freshhair.dk inden det defekte produkt returneres. 

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Refusion sker ved en bankoverførsel til din bank konto. Freshhair.dk har til dette brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer (Denne information fjernes af Freshhair.dk, når det aftale beløb er overført) for din bankkonto.

Kreditkortbetaling

Freshhair.dk modtager flg. kreditkort:

- VISA/Dankort
- Mastercard
- Visa electron
- Maestro


I betalingsfasen får du oplyst hvilke varer du har bestilt samt den samlede pris. 
Når du vælger at gå til kassen, bliver du ført til en krypteret og sikker server hvor du indtaster følgende:

- Kreditkortnummer 
- Udløbsdato
- Kontrolcifre (Findes bag på dit kort)

Herefter trykkes på 'Godkend'. 
Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra Freshhair.dk 
Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan Freshhair.dk ikke gennemføre din bestilling. 
Du vil ved bestilling modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail, hvor du kan printe din faktura ud. 
Hvis du ønsker en faktura sendt pr. mail, så skriv venligst dette i en mail til os på kundeservice@freshhair.dk

Sikkerhed

Når du har samlet de varer du ønsker i din indkøbskurv og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en såkaldt sikker server. 
Herfra foregår alt kommunikation mellem dig og serveren som er krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering. 
Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster. 
Selve transmissionen er godkendt af PBS, og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen. 
Når du befinder dig i en sikker zone, vises, i bunden af dit browservindue, et lille "Secure Server"-ikon. (Læs evt. mere om betaling på nettet på http://www.betaling.dk )

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på Freshhair.dk har vi brug for følgende oplysninger:

- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Freshhair.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.


Den dataansvarlige for Freshhair.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på Freshhair.dk er Shopify og Emil Lindemark, tlf: +45 27852222

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Freshhair.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos Freshhair.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger der er registreret om dig. 
Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Freshhair.dk via e-mail kundeservice@freshhair.dk

Efterladt Kurv
Når du ligger et eller flere produkter i kurven, acceptere du at vi må sende dig 1 mail ang. at din indkøbskurv stadig er aktiv, og klar til brug. Dette kan vi dog først gøre, hvis du indtaster en Email-addresse ved kassen.

Cookies

På Freshhair.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.
Læs mere her.

Logstatistik

Vi bruger en logstatistik på Freshhair.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere Freshhair.dk

Bilæggelse af strid

Hvis du vil klage over dit køb skal du rette henvendelse til kundeservice@freshhair.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til: 
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk


Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. 
Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Har du øvrige spørgsmål vedr. disse handelsbetingelser kan du rette henvendelse til Freshhair.dk via e-mail eller ved at klikke her.